Tilpasset forløb

Journl gør det let for jer, at oprette et forløbet der passer til jeres behov.

Sådan fungerer det

Journl understøtter i dag allerede flere typer forløb - og kan hurtigt tilpasses til jeres behov.Herunder kan I læse mere om jeres muligheder ift. at sammensætte lige netop det forløb I skal bruge, for at understøtte jeres patienter bedst muligt.Vi arbejder fortsat på at udvikle det bedste værktøj til at understøtte patientforløb - så har I behov, der ikke er dækket af de muligheder vi beskriver herunder, hører vi meget gerne fra jer.

Spørgeskema og formularer

Det hele startede med spørgeskemaer - og i de fleste Journl forløb er dette fortsat hjørnestenen som gør det muligt at indsamle de vigtige patientdata.
Når I skal sammensætte jeres spørgeskema eller formular, tilbyder Journl en række standarder som I kan tage udgangspunkt - men det er fortsat også muligt at udarbejde et nyt spørgeskema fra bunden.
Vores spørgeskemaer understøtter desuden logik til at springe mellem spørgsmål, samt muligheden for at give patienter feedback baseret på tidligere besvarelser.

Journl Assistent

Journl gør det nemt for patienter at indrapportere helbredsrelaterede hændelser - som f.eks. smerter, ubehag, udslæt osv.
Dette sker via. Journl assistent, som støtter patienten i at beskrive hvad der er sket ved at stille de rigtige opfølgende spørgsmål.
Udover hændelser, kan assistenten også anvendes til at registrere medicin.
Alt data der indrapporteres struktureres og tagges, så det er let tilgængeligt for sundhedspersonale.

Planlagt medicin

De fleste patientforløb inkluderer også løbende medicinering som skal tages mere eller mindre præcist.
Med Journl er det muligt at støtte patienten i både dosering og tidspunkt.
Og når det er tid til at tage medicinen, vil patienten modtage en påmindelse - med mulighed for at angive hvordan det er gået med at tage den planlagte medicin.
Dette støtter patienten og hjælper sundhedspersonalet med at se hvor god patienterne er til at følge deres plan og vurdere om en tilpasning er nødvendig.

Lettilgængelig viden

Med Journl kan I let dele videoer, artikler og andet nyttigt information med patienterne, så de kan tilgå det direkte fra deres app. Videoerne er samlet i patientes bibliotek, men kan også indgå i opgaver, eller deres introduktion til forløbet.
I definerer selv adgangen - om det er alle der skal have adgang, eller om det skal knyttes til forløb eller enkelte patienter.

Det rigtige værktøj til opgaven

Journls app til klinikere gør det let at opsætte det rigtige forløb. Her er det let at oprette og administrere de forløb og spørgeskemaer som patienter og forsøgsdeltagere skal gennemføre.

Det er også herfra at klinikere vil kunne få et overblik over de patientdata I modtager, og eksportere data efter behov.

  • Ingen installation - automatiske opdateringer (webapp)
  • Kobles til regionsID, eller selvstændigt miljø
  • Grafisk overblik over patientdata, som mulighed for at tilgå enkelte besvarelser
  • Kom hurtigt i gang med vores prædefinerede inkontinens-formularer eller opret egne spørgeskemaer fra bunden.
  • Eksportering af data efter behov

Et godt overblik

Som kliniker er det let at tilgå de indsamlede data direkte fra Journls app til klinikere.
Data præsenteres visuelt, for at gøre informationerne lette at overskue, og lede opmærksomheden hen til de kritiske områder.
Vi samarbejder desuden med flere af vores kunder, for at sikre at de har et overblik der klæder dem godt på til at håndtere f.eks. konsultationer med patienter på en god og effektiv måde.

Kom i detaljen

Med Journl er der ikke langt fra patient overblikket til detaljerne i de enkelte besvarelser.
Alle spørgeskemaer kan nemlig tilgåes enkeltvis, så det er muligt at se de konkrete svar på alle spørgsmål. Svarene kan også let eksporters hvis der skal arbejdes videre med data i andre værktøjer.
Udover svar, er det let at få et overblik over, hvornår spørgeskemaer der er leveret, om de er besvaret, har været åbnet eller fortsat er uåbnede.
Dette kan være vigtigt i dialogen med patienten, for at sikre fastholdelse og forstå hvordan forløbet passer til dem.

Kom godt i gang med Journl

Vi sørger for at Journl har den rigtige opsætning og er tilgængeligt for jeres klinikere.
Dette sker typisk i samarbejde med jeres IT-afdeling, for at sikre et effektivt forløb - så I kommer godt fra start og kan få gavn af løsningen hurtigst muligt.
Herunder kan I se, hvordan vores kunder typisk kommer i gang med Journl.

1. Koordinering

Vi mødes og tager en snak om hvad det er I ønsker at opnå - samt hvordan Journl kan hjælpe jer i mål.

2. Opsætning

Vi koordinerer opsætning af Journl med jeres IT-afdeling, og sørger for at I har adgang til et stabilt system.

3. Høst fordelene

Journl er nu klar til brug og I kan begynde at invitere patienter ombord. Vi står klar til hjælp, og vil løbende opdatere Journl.

Lad os tage en hurtig snak om,
hvad Journl kan gøre for jer
Kontakt os