Journl forener patienter og klinikere gennem indsigt

Journl udspringer fra Aarhus Universitetshospital, og vi er specialister i at udvikle digitale sundhedsløsninger, der sætter mennesket i centrum. Vi tror på at teknologi kan bringe patienter og klinikere tættere på hinanden, og at indsigt og fælles dialog er vejen til bedre behandling.

Vil du være en del af teamet?

Vi er altid på udkig efter nye medlemmer af Journl-familien. Har du det, der skal til for at løfte os til nye højder? Så send os et par ord om dig selv og hvordan du kan supplere vores team.
Skriv til os

Ledelse

Eskild Mads Eskildsen

CEO

eskild@journl.dk
+45 2524 7526

Thomas Høegh Stigsen

CTO
‍‍

Kontakt

Journl A/S
Katrinebjergvej 115
8200 Århus N

info@journl.dk

Support telefon:
+45 7222 7072
 
Åbningstider:
Alle hverdage kl. 9.00 - 16.00
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Det starter med indsigt

Indsigt i det enkelte område er udgangspunktet for alle vores projekter og essentielt for at skabe reel forandring. Vores team er uddannet og har års erfaring indenfor sundhedsområdet. Det lader os tale i øjenhøjde med klinikere og patienter, og hurtigere opnå forståelse for de unikke kompleksiteter, der kendetegner afdelingerne, vi møder.

Hurtigt i hænderne på brugerne,
giver den bedste feedback

Vores mål er altid at få en tidlig udgave af produktet i hænderne på klinikere og patienter så hurtigt som muligt. Det giver reel feedback og validerer kernefunktionerne tidligt i processen, så vi kan tilpasse hurtigere og billigere.

Designtænkning sætter mennesket i centrum

Alle vores løsninger udvikles i tæt samarbejde med både klinikere og patienter. Feltarbejde, workshops og løbende brugertests er kernen i vores arbejde, og vores proces er udviklet til at lede os sikkert gennem de mange tekniske, administrative og menneskelige kompleksiteter indenfor sundhedsområdet.

Hurtigt i hænderne på brugerne,
giver den bedste feedback

Vores mål er altid at få en tidlig udgave af produktet i hænderne på klinikere og patienter så hurtigt som muligt. Det giver reel feedback og validerer kernefunktionerne tidligt i processen, så vi kan tilpasse hurtigere og billigere.

En proces der skaber værdi

Mere kvalitet i løsningen

Gennem en samskabende proces dikteres og prioriteres fokusområderne i løsningen af brugerne og deres behov. Det sikrer et slutprodukt, som er mere målrettet og fokuseret på reel problemløsning.

Hurtigere til den rigtige løsning

Brugerinvolvering kan virke som en lang og tung proces. Men virkeligheden er, at man oftest når hurtigere frem til løsninger på kerneudfordringerne, samt sparer tid og ressourcer på unødige features og kompleksitet.

Samskabelse giver ejerskab

Involvering i processen giver ejerskab for alle parter - fra styregrupper og patientforeninger til den enkelte kliniker og patient. Det giver en bedre proces og styrker implementeringen på hospital- og for patient.